sobota, 6 czerwca 2015

#3 Hatice, moje początki z Wspaniałym Stuleciem.

Heej! 
Z tej strony ~Hatice, chciałabym wam w tym poście opowiedzieć o moich początkach z oglądaniem Wspaniałego Stulecia oraz opowiedzieć coś o Hatice, skoro się nią podpisuję.
POCZĄTKI 
Na początku nie wiedziałam że istnieje taki serial, zaczęła oglądać go moja siostra pamiętam tą akcje kiedy Hurrem (Roksolana) była na statku i nie chciała jechać do Imperium Osmańskiego. Tak to był 1 odcinek, czyli jestem od początku.
Nie ciekawiło mnie to  zaczęłam mówić do siostry żeby przełączyła lecz ta nie chciała. Z trudem musiałam oglądać ten odcinek...
Lecz po pewnym czasie zaczęło mi się to podobać, zadawałam milion pytań kto to jest, co on robi? I powoli zaczęłam ''kumać'' o co w tym chodzi.
Z dnia na dzień do dnia dzisiejszego jakość serialu, kostiumy, fryzury, postacie stają się lepsze. Bardzo i to bardzo na plusie jest jakość serialu, ukazany tam krajobraz i różne zabytki.
Będąc w szkole zapytałam się kto ogląda ten oto serial. Mój kolega mi powiedział że on a drugi że czasami. Z czasem będąc u naszej drugiej adminki ~Hurrem sama mi się przyznała że to ogląda, bardzo się ucieszyłam ponieważ z Adminką ~Hurrem się przyjaźnię.
Dość tego gadania o moich początkach.
Czas na Hatice!

Pytania:
1.Kim jest Hatice Sultana?
Hatice Sultana jest siostrą  Sultana Sulejmana oraz córką Ayse Hafsa Sultan ( Validem Sultana).
2.Co wiąże ją z Ibrahimem Paszą?
Hatice Sultana i Ibrahim Pasza są małżenśtwem. Mają 2 dzieci. 
Niestety Ibrahim ma swoją córkę z Nigar którą kocha tak jak Hanim i Fulanę.
 Hatice jest jedną z wielu moich ulubionych postaci w Wspaniałym Stuleciu!





2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam wszystkich na serwer Minecraft o temacie Wspaniałego Stulecia! Możesz spróbować swych sił w walce o wpływy na dworze sułtana, poczuć klimat starych wieków, zobaczyć, doznać, i nauczyć się wiele na temat przeszłości Dynastii i jej tradycji. Aktualna wersja z optifine + textoure pack od Administratorki. Adres Serwera: Harem.mygs.co , Dane kontaktu na Skype : Daenerys34

    OdpowiedzUsuń